Rabu, 9 Januari 2013

Tonggek..hihihi

AsSalam semua..jap lagi dah nak masuk time lunch..hari nie ade date dgn husband nak kuar sama..bukan kuar makan pon..tapi nak kuar temankan dia amik moto idaman dia..lama jugak dia berzikir kt telinga nak beli balik moto...nak naik moto pi keje sbb tak larat nak hadap jam dr PJ ke Sepang..mcm2 yang dia dok zikir kat telinga..naik rimas..so pas dah ade baby yg ke3 nie alasan dia lagi kuat sbb dia kata kos pegi balik keje tu lagi baik beli susu atau kelengkapan baby..fineeeee..en.suami beli lar kalo nawaitu awak itu!!!
Masa memula dulu ingat dia nak beli moto yang mcm pernah dia pakai sebelum n selepas kawen alih2 dia nak beli moto mcm nie...

cehh..mcm lebih kurang naik keta jer..tangki mcm bapak godang besar..yg geli tue seat pembonceng mak ai cinonet jer n tinggi dari penunggang....mase dok tgk moto yang dia pi beli kat kedai tu terus dok pk giler kentang kalo aku yang beranak 3 naik..mau terjungkit bontot..tonggek jer..hmmm
Skrg kat kepala otak mcm takmau bagi jer dia naik moto tu...mcm nak suruh dia tukar pakai moto 125Z yang dia pakai mase baru kawen dulu...haihhh...susah plak hati nie...tak leh bayang kalo aku dok membonceng kat belakang..TONGGEK!hehe..geli gilerr..

tapi kalo org lain yang naik lagi SUSAH HATI!!!!mintak dijauhkan..:)




9 ulasan:

  1. hihhihhi.. :))

    sekali sekala apa salahnya kak ana naik kan.. :P

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Ana. Terima kasih singgah di blog saya.

    Motor tu boleh buat 1 lap kat SIC. Husband Ana kan kerja kat Sepang. Kira tak jauhlah tu dgn SIC ... hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm en.yunus..terima kasih kembali sebab sudi meninggalkan jejak di blog saya yg kerdil...;)
      Moto tu kalo husband lap di SIC mau tak tdo mlm saya...takut dia ketagih jerr..skrg berulang alik keje pon saya susah hati risau keselamatan dia...;)

      Padam
  3. kak ana,terima kasih singgah blog saya :))
    saya suka superbike,seronok tau kak hehe! kena cuba baru jatuh hati :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kembali saila..tq sebab sudi tinggalkan jejak di blog yang tak seberapa ade yer nie..hehe..naik superbike?!belum ade kekuatan untuk naik..rase malu..hehehe..tp insyaAllah mesti mau cuba jugak :)

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. hehe ko nak singgah mane emi?moh ler datang umah wey!:)

      Padam

Assalammualaikum.... Sudah terlalu lama blog ini terbiar... Alhamdulillah untuk tahun-tahun yang berlalu.. Banyak suka duka yang aku lal...