Jumaat, 7 Oktober 2011

MaKan2@MeK-T

Sebenarnya dah lama pi makan-makan kat MEK T nie..cuma tak buat2 entry pasal MEK T nie lagi...mooD tak bape nak stabil...tu yang tangguhkan citer pasal MEK T.ehh...kamu semua tau ker MEK T yang saya sebut nie??!!!
MEK T bukan nama org bukan makcik saye jauh sekali emak saya...MEK T yang saya maksudkan adalah restauran makanan segera yang menyajikan makanan dari pantai timur...hmmm..sebenarnya saya tergoda n teruja nak pi makan kat sini setelah membaca blog Ceera.(http://c33ram00n.blogspot.com/2011/09/makan-di-mekt-puchong-bersama-warga.html) dan blog VP (http://www.viruspadu.com/)
takmo citer byk jom layan gambo jer.....
TuuuuDiaa...dari jauh bole nampak..merah menyala
Posing dulu sebelum masuk Mek T..hehee
Menu saya..LAKSAM,air mango n bubur pulut hitam..nie semua satu harga datang dalam set cenggini..harga tak bape nak ingat..kalo tak silap satu set dalm rm6++ gitu..
yang nie saya order berasingan nama makanan nie KAR PEK HU SAH...mcm kopok lekor tapi yang nie dari ikan tenggiri yang di stim.makan cicah ngan sambal belacan..huhuhu..best2!

interior MEK T..bersih,nyaman n selasa..


Macam2 ada kat sini...so kalo teringin nak rasa makanan dari pantai timur yang best..especially makanan dari terengganu meh la dtg ramai2 kat sini..
tapi nak bagitau..laksam dia memang best sangat2 serius..tak nyesal saya tergoda tgk ceera makan dlm blog hari tu...dan mmg dia ade suggest pon utk try laksam!wow..teringat2 rase yer..
hmm..nanti nak datang lagi bawak hubby n anak2 nak try nasi dagang..:)
Kalo nak tau lebih lanjut lagi bole layari website MEK T yerr @ http://mekt.com.my/
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalammualaikum.... Sudah terlalu lama blog ini terbiar... Alhamdulillah untuk tahun-tahun yang berlalu.. Banyak suka duka yang aku lal...