Jumaat, 28 Oktober 2011

Hadiah..pembakar semangat dan inspirasi....


Sungguh...demi Allah,ape yang saya rasa bila terima buku nie..saya rasa sgt Tersentuh..Terharu..:)
mesti kamu rase saya giler ker aper..."alaa buku belajar bahasa english jekk..apasal nak tersentuh n terharu sangat!!"
saya tersentuh dan terharu..sebab pemberinya adalah dari General Manager saya..CikAzlina..
rase yer baru jer 2 hari yang lalu ada meluahkan sikit rasa kekecewaan pd kak ina pasal saya tak yakin bila nak berkomunikasi dalam BI bila hadirkan dalam meeting...saya selalu rase kecil jek diri nie...saya malu takut tersalah cakap sebab bila attend meeting saya adalah wakil dari Airport Planning..yang mana saya adalah wakil dari kak ina..saya takut memalukan kak ina dihadapan consultand n contractor n client...walau dalam meeting tue saya tahu segala kronologi setiap cerita yang dibincangkan....hmm..camtu ler saya cakap pada kak ina..n kak ina tak pernah perlekehkan ape yang saya cakap..kak ina bagi kata2 semangat..kak ina bagi kata2 perangsang...hmmm..saya bersyukur bertemu dgn ketua seperti kak ina..betul..kalau kak ina percaya saya boleh kenapa saya tak mahu mempercayai diri saya sendiri?!!!jadi saya kene yakin pada diri sendiri jika mahu berjaya..
dan
bila kak ina tadi tetiba bagi buku nie..saya tahu kak ina percaya akan kebolehan saya..kak ina yakin pada saya.....Terima Kasih Cik Azlina..

believe in yourself ... you will succeed  "




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalammualaikum.... Sudah terlalu lama blog ini terbiar... Alhamdulillah untuk tahun-tahun yang berlalu.. Banyak suka duka yang aku lal...