Khamis, 14 November 2013

Daiso Paradigm Mall

Assalammualaikum..

Saper pernah ke kedai Daiso?!Kedai yang menjual pelbagai barang dengan harga RM5 jer....masuk dalam nie mcm nak angkut semua beli sebab byk yg comey2..hehehe..byk rupanya kedai Daiso nie kalo tak silap kat IOI mall,The Curve pon ade...bak kata kawan opis..sebelum nie dok dgr citer member opis jer memang blom menjejakkan kaki ke kedai Daiso nie...barang-barang dalam kedai nie kebanyakkan datang dr Jepun dan yang pasti comey2..rambang mata jgk lar...hehe..tak caya tgk nie






 hah saya yg pertama kali masuk da memborong benda-benda nie..walhal bukan yer penting sgt tapi sebab da tergoda dek ke comelan barang-barang tu harus jugak dibeli..hehehe..Jumpa kedai Daiso nie kat Paradigm Mall.. lepas berjalan di Toy r Us hari tu tetiba terjumpa kedai Daiso nie..hehehehe..dah alang-alang lalu baik lar kita masuk..kalo hari tu anak-anak dapat sorg satu mainan dari abahnya so mama pon nak jugak toys..hehehe..minta abahyer belanja kat Daiso..okey lar kan..paling suka papan pemotong tu..comey jer bentuk ikan..bekas buat aiskrim tu pon berguna gak hari tu jugak balik umah terus buat aiskrim oren..

kemain suka bebudak..pasni takyah beli aiskrim kat pakcik aiskrim lagi..:)
nanti mama buat aiskrim lain plak ek...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan