Jumaat, 12 Ogos 2011

Manjakan dirimu..



 Pernah dengar tak website nie "http://www.milkadeal.com/"?!!
haritu saye try beli satu kupon nie..mcm menarik..lagi pon tak pernah nak memanjakan diri..so try beli deal yang niehttp://milkadeal.com/deals/tinis-spa..
bole redeem kat spa shah alam n spa ampang..pilihan saye tentula kat ampang..hehe
so nak dijadikan cerita 30 julai 2011 sebelom pose hari tu pi la redeem kupon tu..
pertama kali nak wat rawatan di spa..rase jakun la jugak..hahaha
layanan dan servis yang diberikan sgt memuaskan
saye bg 5/5 utk rawatan massage dia...sgt best!!!!mcm mak bidan yang urut saya pas bersalin..
terasa hilang penat2 badan..hmm..nikmattt.:))
utk yg lain2 pada saya ok la..so far Tini's Spa Ampang nie sgt best..
n di akhir sesi rawatan saye telah diberikan kupon diskaun 30% utk ape2 sahaja rawatan di Tini's Spa.
http://elleninos.blogspot.com/ pon ade beli..tapi lokasi yer kat shah alam rase yer..
nanti kita bole compare servis di Ampang n Shah Alam ye!
InsyaAllah..ade rezeki nak ke sana lagi utk manjakan diri..;)






1 ulasan: