Jumaat, 23 Mac 2012

Pot Luck yang lama dahhh....hehehe

nie citer pot luck yang diaturkan oleh kwn2 opis...actually nie citer makan2 yang dah basi dah...ader lar dlm jumaat bulan lepas...disebabkan sindrom 'M' melanda sejak diawal2 mengandung nie..tu ler sebab citer nie baru di kuarkan...hmmm..mengandung kali nie alah lain macam sikit..hmmm..sabor jer larr..meh layan gamba erk...

secara keseluruhan makan2 yang dibawa pagi jumaat tue..sori larr tak ingat dah tarikhnya:p


saya bawak nasi impit n rendang ayam jer...tapi kat opis sikit pon saya tak sentuh rendang ayam...hehe..cuma nasi impit n lauk kat bawah nie jer saya ulang makan dari pg sampai ptg!!nak tau lauk aper???meh tgk...





















terubat keinginan saya dapat makan sambal cili padi ikan bilis mak ...http://memorintorinaellisa.blogspot.com/ 
jgn tanya saya camner kesedapanya...sebab yang teringin sgt tu bb dlm perut nie..:)hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan