Khamis, 3 November 2011

Saya SuKa BuLaN November..:)

Semalam ptg..suami bawak balik parcel kepunyaan saya...
bersusah payah en.suami pi amik ke pejabat kangaroo..sebab dorg dah antar hari tu tapi rumah takder org..so dengan baik hati en.suami pi kutip di pejabat kangaroo nun di pandan perdana...nasib dekat jer dgn pandan indah..


memang saya nantikan parcel nie sejak en.suami bersetuju membelikan utk saya :)..siang malam pagi petang dok menunggu parcel nie...menanti dan menanti..akhirnya semalam ianya selamat tiba kepangkuan saya..:)

budak kecik da start sibuk :)

hmm..nie ler benda yer yang saya nantikan
!
!
!
!
!
!
!
!
!

Stand mixer-the bakers

nie hadiah advance harijadi utk saya dari en.suami....mmg dah lama idamkan ade stand mixer cenggini..:)
yerr..itu larr sebab yer saya sukakan bulan november....:)
kalo nak tau..hadiah nie dibeli melalui website www.groupon.com.my 
sangat berbaloi....:)



2 ulasan:

  1. mama ana... setakat ni mixer tu ok tak? motor dia bising tak? saya pun tengah cari mixer macam mama gak..

    BalasPadam
  2. hai secretgarden2u,
    saya blom test kehebatan mixer nie..tak sempat coz sibuk pindah umah..n now tgh mabuk..huhu..tapi mase 1st dapat hari tu ade test on..so far ok n senyap..takder lar satu flat bole dgr kita tgh uli tepung...takpe..nanti saya citer bila dah guna mixer nie ok!mmg ader plan nak buat roti..tapi tunggu larr..skrg nie mabuk teruk sgt..:(

    BalasPadam

Assalammualaikum.... Sudah terlalu lama blog ini terbiar... Alhamdulillah untuk tahun-tahun yang berlalu.. Banyak suka duka yang aku lal...